Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Α. Νταλάρα: Αυστηρές κυρώσεις για όσους απασχολούν παράνομους μετανάστες


Την ψήφιση νόμου στα τέλη Μαΐου που προβλέπει αυστηρές κυρώσεις για όσους εργοδότες απασχολούν μη νόμιμους μετανάστες, προανήγγειλε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άννα Νταλάρα. Όπως επίσης δήλωσε, σύντομα θα αναρτηθεί η προκήρυξη για τον Μεταναστευτικό Χάρτη της χώρας, ενώ επανέλαβε την ανάγκη αναθεώρησης της συμφωνίας «Δουβλίνο 2». Τάχθηκε δε υπέρ της κίνησης της Ρώμης να επιτρέψει τη μετακίνηση μεταναστών από τη Β.Αφρική προς άλλες χώρες.
Περισσότερα ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ