Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΒΑΣΗ


Ήταν θέμα χρόνου! Η κεντρική διάβαση των τρένων στο Πλατύ κλείνει για τα Ι Χ!
Το είχε από δω ο ΟΣΕ, το πήγε από κει, αλλά τελικά η διάβαση κλείνει. Λίγο η έλλειψη του προσωπικού, πολύ τα μακροχρόνια σχέδια, και συνέβη.
Κάποιοι ίσως εκπλαγούν, αλλά από την στιγμή που ξεκίνησε η ηλεκτροκίνηση και κυρίως από τότε που δρομολογήθηκε η υπόγεια διάβαση, ήταν προδιαγεγραμμένο να συμβεί. Μακάρι οι όποιες ενέργειες να αποδώσουν και να παραμείνει ανοιχτή, αλλά είναι κάτι δύσκολο, κι αν ανατραπεί για λίγο καιρό η απόφαση αυτή, θεωρείται σίγουρο πως σε βάθος, όχι πάρα πολύ, χρόνου η διάβαση θα κλείσει.
Προσωρινά λοιπόν από απόψε στις 10 όσοι έρχεστε από Τρίκαλα και πάτε προς Αλεξάνδρεια, ή και το αντίθετο, θα περνάτε ή από την υπόγεια διάβαση στην εκκλησία, ή θα παίρνετε τον περιφερειακό.
Για τα φορτηγά, δεν το συζητάμε, αυτά σίγουρα θα πρέπει να πιάνουν περιφερειακό.
Στην σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αλεξάνδρειας, αναμένεται να γίνει συζήτηση και δίκαια ή άδικα, τα πυρά της αντιπολίτευσης θα στοχεύσουν τον δήμαρχο.
Τδελτίο τύπου του δήμου λέει τα εξής:
Κλείνει την κεντρική ισόπεδη διάβαση στο Πλατύ ο ΟΣΕ
Αντίδραση του Δημάρχου Φώτη Δημητριάδη
  
Χωρίς καμία προειδοποίηση ο ΟΣΕ, με χθεσινό τηλεγράφημα που απέστειλε στο «δήμο Πλατέος» και στο Αστυνομικό Τμήμα Πλατέος, γνωστοποιεί ότι «λόγω υπηρεσιακών αναγκών, η Ισόπεδη Διάβαση χ.σ. 36+012 γρ Θ-Φ (κεντρική διάβαση ΠΛΑΤΕΟΣ), θα παραμείνει κλειστή από την Τρίτη 19-04-2011 καθ’ όλην την διάρκεια του 24ώρου μέχρι νεωτέρας».
Ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας κ. Φώτης Δημητριάδης, που ενημερώθηκε σήμερα το πρωί, επικοινώνησε με το διευθυντή παραγωγής του ΟΣΕ κ. Αθανάσιο Μπασαγιάννη και του εξέφρασε την έντονη ενόχλησή του για την αιφνίδια απόφαση του ΟΣΕ, που ελήφθη χωρίς να ενημερωθεί προηγουμένως η διοίκηση του δήμου Αλεξάνδρειας, καθώς και για τις συνέπειες και τα προβλήματα που θα ανακύψουν από την εφαρμογή μιας τέτοιας απόφασης, που, ουσιαστικά, αποκόπτει την κυριότερη οδική αρτηρία της δημοτικής ενότητας Πλατέος (νομαρχιακή οδός Πλατέος-Τρικάλων-Πλατάνου-Κλειδίου), που συνδέει την Π.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Βέροιας με την Εγνατία Οδό και τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (ΠΑΘΕ).
Η ενέργεια του ΟΣΕ για το κλείσιμο της δεύτερης κεντρικότερης ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης στη περιοχή του δήμου Αλεξάνδρειας, εκπορεύεται προφανώς από την προσπάθεια των διοικούντων του ΟΣΕ για περιστολή των δαπανών και μείωση του προσωπικού.
Ωστόσο, η διοίκηση του δήμου Αλεξάνδρειας προτίθεται να αντιδράσει και να μην αποδεχθεί την απόφαση του ΟΣΕ, που καθιστά υπεύθυνο το δήμο για τη λήψη μέτρων και ενεργειών «για την διοχέτευση της κυκλοφορίας σε υφιστάμενες παρακείμενες οδούς, οι οποίες οδηγούν σε δύο άνω διαβάσεις και μία κάτω διάβαση».
Το θέμα θα τεθεί από το δήμαρχο στο δημοτικό συμβούλιο που συνεδριάζει σήμερα το απόγευμα, με πρόταση να εκδοθεί ομόφωνη απόφαση με την οποία ο δήμος και το δημοτικό συμβούλιο Αλεξάνδρειας θα εκφράζει έντονη διαμαρτυρία προς την διοίκηση του ΟΣΕ, θα ζητά την ανάκληση της απόφασης και τη διατήρηση ως έχει της φυλασσόμενης διάβασης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ