Σε συμβολική κατάληψη του σιδηροδρομικού σταθμού Πλατέος, προχώρησαν οι κάτοικοι του χωριού, διαμαρτυρόμενοι για το κλείσιμο της κεντρικής διάβασης, που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην επικοινωνία του χωριού.
Επικεφαλής της διαμαρτυρίας ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας κ. Δημητριάδης, ο αντιδήμαρχος κ. Ανδρονίδης, παρόντες ο δημοτικός σύμβουλος κ. Κιοσέογλου, το τοπικό συμβούλιο με τους κ. Κιορογλίδη, Στόκα, Κωνσταντινίδη και την κα. Ζουρνατζή.
Επιδόθηκε έγγραφο διαμαρτυρίας στους υπαλλήλους του σταθμού, ενώ αποφασίστηκε το απόγευμα στις 7,00 νέα κινητοποίηση που θα περιλαμβάνει και σταμάτημα τραίνου. (ΜΕ ΚΛΙΚ ΟΙ ΦΩΤΟ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ