Όταν ξεκίνησε η υπόθεση Μαντέλη, γράφαμε για το τσίρκο που ετοιμάζει το ΠΑΣΟΚ, προσπαθώντας δήθεν να τιμωρήσει κάποιους ενόχους και πράγματι τσίρκο ήταν αφού η υπόθεση είχε παραγραφεί και σύσσωμο το ΠΑΣΟΚ μας
δούλευε άγρια, όπως και αποδείχθηκε.Τώρα ξεκίνησε ένα καινούριο θέατρο, ένα νέο τσίρκο με την δήθεν προσπάθεια να σταλεί στα δικαστήρια ο κ. Άκης Τσοχατζόπουλος.
Μία από τα ίδια, αφού δίνεται άλλη μια παραπλανητική παράσταση – επί κοινοβουλευτικής σκηνής μάλιστα – με τον πρώην υπουργό Άμυνας Α. Τσοχατζόπουλο να απευθύνεται στην Ολομέλεια της Βουλής.
Για άλλη μια φορά στο κοινοβούλιο συζητείται μια παραγραμμένη υπόθεση. Το ξέρουν όλοι – και πάνω απ’ όλα οι σκηνοθέτες. ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΣΕΑ, το 1996 και το 1997, το 1999 και πάει λέγοντας. Και τα υποβρύχια που γέρνουν και τα τρένα που δεν χωρούν στις ράγες! Το ξέρουν και κριτές – λέμε τώρα – και κρινόμενοι – ξαναλέμε τώρα.
Το παραμύθι που διακινείται τελευταία σχετικά με την μη παραγραφή του αδικήματος για το ξέπλυμα του βρώμικου χρήματος, είναι καλό αλλά δεν έχει δράκο.
Διότι ο νόμος που καθιστά το συγκεκριμένο αδίκημα διαρκές, ψηφίστηκε το 2001. Και επομένως δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε προ του 2001 περιπτώσεις. Δεν υπάρχει δικαστήριο που θα κάνει αναδρομική χρήση νόμου.
Επομένως, το αδίκημα είναι στιγμιαίο. Και η σημερινή συζήτηση στη Βουλή – και μάλιστα σε απευθείας μετάδοση καθώς πρόκειται για την Ολομέλεια – αποτελεί άλλο ένα μέσο αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης.
Εκ του ασφαλούς, λοιπόν, θα παιχτεί και η νέα θεατρική παράσταση. Και όσο περισσότερα θα είναι τα κενά καθίσματα στην πλατεία, όσο περισσότερα τα σφυρίγματα από τους εξώστες, τόσο γρηγορότερα θα κατέβει.
Δεν υπάρχει άλλη λύση: Του λοιπού, οι παραστάσεις των ατάλαντων πρέπει να δίνονται ενώπιον κενών καθισμάτων.
Πηγή ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ