Ποινική δίωξη για ψευδείς βεβαιώσεις και ξέπλυμα μαύρου χρήματος σε βαθμό κακουργήματος άσκησε ο αρμόδιος εισαγγελέας κατά του εφοριακού Νίκου Ανδριόπουλου που υπηρετούσε στην εφορία της Κυψέλης και κατηγορείται ότι είχε καταχραστεί μεγάλα χρηματικά ποσά.
Από την εισαγγελική έρευνα προέκυψε κατάχρηση ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο έλεγχος συνεχίζεται και η εισαγγελία με διάταξή της δημοσιοποιεί, λόγω της βαρύτητας των αδικημάτων του και τα στοιχεία της ταυτότητάς του.
Ο έλεγχος συνεχίζεται και η εισαγγελία με διάταξή της δημοσιοποιεί, λόγω της βαρύτητας των αδικημάτων του και τα στοιχεία της ταυτότητάς του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ