Πριν 7 χρόνια πάλευε για την ζωή της και νίκησε με μεταμόσχευση τεχνητής καρδιάς που έγινε στο στο "Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο" με
ιστορικό διατατικής μυοκαρδιοπάθεια και βαρείας καρδιακής ανεπάρκειας.Σήμερα γέννησε με καισαρική τομή το παιδί της και είναι η μοναδική περίπτωση στην Ελλάδα και από τις σπάνιες στα παγκόσμια ιατρικά χρονικά. Όλες οι διαδικασίες, μεταμόσχευση καρδιάς, κύηση και τοκετός, έγιναν στην Ελλάδα και η 38χρονη γέννησε στις 8 το πρωί, στο Μαιευτήριο "ΡΕΑ", με καισαρική τομή το μωρότης που είχε βάρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ