Τρίτη 19 Απριλίου 2011

To GPS EKANE TH DOYLEIA TOY


Εφοδιασμένο με GPS ήταν το φορτηγό, φορτωμένο με έπιπλα, που έκλεψαν άγνωστοι και έκανε καλά την δουλειά του. Εντοπίστηκε η θέση του και οι αστυνομικοί βρίσκονται σε καλό δρόμο για τον εντοπισμό των κλεφτών
Περισσότερα  ΕΔΩl  στα ΧΡΟΝΙΚΑ του Χ. Μόχλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ