Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Η ΚΑΠΗΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ


Είχαμε έναν θάνατο στις διαδηλώσεις κατά του πολυνομοσχεδίου και το ΚΚΕ επιτίθεται εναντίων όλων, θεωρώντας τους πάντες σχεδόν υπεύθυνους για το συμβάν.
Καπηλεία; Μάλλον, αφού λίγο-πολύ μας λέει πως Χρυσααυγήτες και Καρατζαφερικοί συμμάχησαν με ΣΥΝασπιστές και αναρχοαυτόνομους ακροαριστερούς, με την παρεμβολή των ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για να ματώσει η διαδήλωση.
ΕΛΕΟΣ, έλεος συντρόφια, ακόμη και η προπαγάνδα έχει τα όριά της.
Ντροπή, γιατί αφού δεν καταφέρατε να καπελώσετε της κινητοποιήσεις, είναι άδικο να τις αμαυρώνεται ρίχνοντας λάσπη στους πάντες.
Σας αρέσει ή όχι το λαϊκό κίνημα δεν καπελώνεται και δεν γίνεται εργαλείο καμίας κόκκινης ή μαύρης προπαγάνδας.
Ντροπή να "κτίζετε" πάνω στο αίμα ενός ανθρώπου που μπορεί να ήταν στέλεχος σας, σίγουρα όμως δεν ήταν όργανό σας,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ