Είχαμε έναν θάνατο στις διαδηλώσεις
κατά του πολυνομοσχεδίου και το ΚΚΕ επιτίθεται εναντίων όλων, θεωρώντας τους πάντες
σχεδόν υπεύθυνους για το συμβάν.
Καπηλεία; Μάλλον, αφού λίγο-πολύ
μας λέει πως Χρυσααυγήτες και Καρατζαφερικοί συμμάχησαν με ΣΥΝασπιστές και αναρχοαυτόνομους
ακροαριστερούς, με την παρεμβολή των ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για να ματώσει η διαδήλωση.
ΕΛΕΟΣ, έλεος συντρόφια, ακόμη
και η προπαγάνδα έχει τα όριά της.
Ντροπή, γιατί αφού δεν καταφέρατε
να καπελώσετε της κινητοποιήσεις, είναι άδικο να τις αμαυρώνεται ρίχνοντας λάσπη
στους πάντες.
Σας αρέσει ή όχι το λαϊκό κίνημα
δεν καπελώνεται και δεν γίνεται εργαλείο καμίας κόκκινης ή μαύρης προπαγάνδας.
Ντροπή να "κτίζετε" πάνω στο αίμα
ενός ανθρώπου που μπορεί να ήταν στέλεχος σας, σίγουρα όμως δεν ήταν όργανό σας,,,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ