Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΠΟΙΟΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ ΕΧΕΙ ΣΕΙΡΑ;


Όπως γράφαμε παλιά (ΕΔΩ) «οι δικτάτορες δεν ξέρουν πότε να αποχωρήσουν  δυστυχώς για τους λαούς, γιατί αυτοί χύνουν το αίμα μέχρι να απαλλαγούν από τον δικτάτορα. Έτσι λοιπόν ήρθε και το αναμενόμενο τέλος του Καντάφι, ενός ανθρώπου που έσφαξε κόσμο και κατέληξε να παρακαλάει για την ζωή του.
Εντάξει όσο απάνθρωπο κι αν ακούγεται, δεν έγινε και τίποτα σοβαρό, δεν θα ζητήσει κανείς ευθύνες από κανέναν και επιτέλους ας μπορούσε να δει και λίγο πιο πέρα από την μύτη του, δεν του φταίει κανείς. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως κατέσφαξε ανθρώπους και ανθρώπους, κάποιες φορές για ψύλλου πήδημα και δεν θα περίμενε κανείς διαφορετική αντίδραση από τους διώκτες του.
Σειρά τώρα έχει ο Ασαντ της Συρίας, γιατί όλοι οι δικτάτορες είναι αμετανόητοι και δεν παραδίνουν εύκολα την εξουσία. Εκτός βέβαια, αν τα γεωπολιτικά συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων επιτάσσουν κάτι διαφορετικό.
Φυσικά αυτό που μετράει, είναι η δημοκρατία και τι είδους δημοκρατία θα εγκατασταθεί. Το παράδειγμα της Αιγύπτου δεν δίνει και πολλές ελπίδες για κάτι εξαιρετικό, αλλά δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει πως μια δημοκρατία δυτικού τύπου, είναι δύσκολο να εγκατασταθεί σε μια χώρα που δεν έζησε ποτέ ελεύθερα και κυρίως που η κουλτούρα της θέλει και επιβάλει θεοκρατικά πράγματα.
Ίδωμεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ