Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Ο Τζίμης Πανούσης στην Θεσσαλονίκη. Δεν το χάνουμε με τίποτα!!!


Θύμα της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης από την κυβέρνηση, ο συμπαγής καλλιτέχνης Τζιμάκος βγαίνει και πάλι στη νύχτα, κλείνοντας τριακονταετία σ’ ένα επάγγελμα που δεν ανήκει πλέον στα βαρέα και ανθυγιεινά.
«Τριάντα χρόνια επιτυχίες, ήρθε ο καιρός να κάμω κι εγώ μια λυτρωτική αποτυχία με τη βοήθεια...

της κρίσης. Με τέσσερα μπαλονάκια εσωτερικού να με κρατάνε λίγο πιο πάνω από το έδαφος, θα με βρείτε στο Stage στην 26ης Οκτωβρίου 27. Καλώ τους ελεύθερους καπνιστές να με επισκεφτούν στο χώρο μου απολαμβάνοντας το τσιγαράκι τους με πρόσχημα την παράσταση», μας ανέφερε σε αποκλειστικές δηλώσεις!!!
Το δράμα εποχής MNIMONIUM 30 ΧΡΟΝΙΑ ΝΥΧΤΑ, μπορείτε να το απολαύσετε κάθε Παρασκευή και Σάββατο, με ώρα έναρξης 22:30! Είσοδος: 20 € (με ποτό), Φιάλη: 160 €, Φιάλη Κρασί: 80 €. STAGE: 26ης Οκτωβρίου 27 στην Θεσσαλονίκη. Πληροφορίες – κρατήσεις: 2310-566768…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ