Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

καλά ξυπνητούρια…


Ο Ψυχάρης ζητάει παρέμβαση Παπούλια με ανοιχτη επιστολήτου από το ΒΗΜΑ…
Τώρα μάλιστα… φέξε μου και γλύστρισα κ. Ψυχάρη… για πολλούς λόγους και ο κυριότερος είναι αυτό που λέμε καλά ξυπνητούρια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ