Ρωτάνε πολλοί τι συμβαίνει με
την σύμβαση των Φωτοβολταϊκών και γιατί ο δήμος δεν προχωράει στην υλοποίηση της
σύμβασης η οποία θα φέρει πολλά έσοδα στον δήμο.
Από αυτά που μάθαμε, ξέρουμε
πως η σύμβαση εκείνη που υπογράφηκε, από την προηγούμενη διοίκηση, ήταν ΠΑΡΑΤΥΠΗ,
αφού δεν υπήρχε άδεια του δημοτικού συμβουλίου και έτσι στάλθηκε στην περιφέρεια
για έλεγχο και αν έχει δικαίωμα η διοίκηση του δήμου να προχωρήσει στην υλοποίηση
του έργου.
Το ότι είναι παράτυπη, το
δέχθηκε και η αντιπολίτευση, έργο της οποίας είναι η σύμβαση για τα φωτοβολταϊκα.
Φυσικά όσο γίνεται ο έλεγχος η νυν διοίκηση θέλει να επαναδιαπραγματευθεί τους όρους
και τα οφέλη, επιδιώκοντας το καλύτερο δυνατό.
Βέβαια κάποιοι από την
αντιπολίτευση προτείνουν να προχωρήσει έστω και έτσι το έργο, αλλά καμιά
στοιχειωδώς σοβαρή διοίκηση δεν μπορεί να προχωρήσει στην υλοποίηση ενός προγράμματος
που δεν έχει την άδεια του δημοτικού συμβουλίου και ελέγχεται για το αν είναι
σωστό…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ