Πολλά επεισόδια μετά το τέλος
των διαδηλώσεων διαμαρτυρίας στην Αθήνα. Αναμενόμενα πράγματα δηλαδή. Οι γνωστοί
άγνωστοι τα έκαναν γυαλιά καρφιά και το κέντρο της Αθήνας πεδίο μάχης.
Για μια ακόμη φορά θα φταίει η
αστυνομία, που θα συλλάβει λάθος ανθρώπους, που με την απάνθρωπη στάση της προκάλεσε
τους διαδηλωτές ή θα φταίνε τα φασιστόμουτρα και αριστερόμουτρα τα οποία προκάλεσαν εκτεταμένες
καταστροφές, απρόκλητα όπως πάντα. Ανάλογα, με το τι μας βολεύει κάθε φορά.
Φυσικά οι μεν δεν θα δουν την
αγανάκτηση αλλά και την απόγνωση που διακατέχει τους διαμαρτυρόμενους με όποιο
σωστό ή βίαιο τρόπο, όπως και δεν θα δει την ευκαιρία που ψάχνουν οι γνωστοί, άγνωστοι
για να ξεσπάσουν επειδή είναι έθιμο οι καταστροφές μετά από τέτοιες μεγαλειώδεις
εκδηλώσεις.
Αλλά, αυτό, φυσικά που σίγουρα
δεν θα δει κανείς είναι η απόγνωση και του καταστηματάρχη του μικροϊδιοκτήτη
που για μια ακόμη φορά θα δει την περιουσία και τους κόπους του έρμαιο στις
διαθέσεις κάποιων αληταράδων, που στο όνομα της δημοκρατίας και του δικαίου αρέσκονται
σε τέτοιου είδους καταστροφές.
Μια φορά άραγε θα διαδηλώσουμε και θα δηλώσουμε την αντίθεσή μας στην αυταρχικότητα και την αντιδημοκρατικότητά μας χωρις "ακρότητες αίματος";
Θα νου πείτε, εδώ ο κόσμος καίγεται, αλλά...
Μια φορά άραγε θα διαδηλώσουμε και θα δηλώσουμε την αντίθεσή μας στην αυταρχικότητα και την αντιδημοκρατικότητά μας χωρις "ακρότητες αίματος";
Θα νου πείτε, εδώ ο κόσμος καίγεται, αλλά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ