Η συμμαχία των προθύμων η μόνη ελπίδα του
Παπανδρέου
Το κλίμα στη χθεσινή
συνάντηση που είχαν στο γραφείο του Γιώργου Παπανδρέου στη Βουλή, ήταν εξαιρετικά
βαρύ....
Συνεργάτες και των δυο πολιτικών αρχηγών, σχολίαζαν με νόημα ότι ήταν η
πιο «παγωμένη» συνάντηση που είχαν ο Πρωθυπουργός και ο Αρχηγός της Αξιωματικής
Αντιπολίτευσης εδώ και πολλούς μήνες. Και μάλιστα, την πιο κρίσιμη στιγμή, με
την τύχη της Ελλάδας να κρέμεται σε μια κλωστή.
Μετά την συνάντηση και στα πλαίσια
της όποιας συναίνεσης επιδιώκει ο κ. Παπανδρέου, αυτό που του έμεινε είναι η σύμπραξη
με ΛΑ.Ο.Σ. και Μπακογιάννη ή εκλογές.
Και η μεν Μπακογιάννη καίγεται
για την οποιαδήποτε συγκυβέρνηση, αφου από αυτή και μόνο εξαρτάται το πολιτικό της
μέλλον, αλλά με τον ΛΑ.Ο.Σ. τα πράγματα είναι πιο δύσκολα…
Εν αναμονή των εξελίξεων…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ