Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...


Σε δημοψήφισμα και ψήφο εμπιστοσύνης αποφάσισε να καταφύγει ο πρωθυπουργός, στην προσπάθειά του να απεγκλωβιστεί από τις πολιτικές και  τα αδιέξοδά του.
Απλά πράγματα, αφού θεωρεί πως η συμφωνία είναι μονόδρομος για την σωτηρία της χώρας, γιατί δεν την κυρώνει και μετά να προσφύγει σε εκλογές; Γιατί ρισκάρει το μέλλον της χώρας, αν έχει δίκιο; Και ελπίζουμε το δημοψήφισμα να γίνει πριν κυρωθεί από την βουλή.
Πάντως ότι είναι να γίνει, δρομολογείται από την νέα χρονιά. 
Το καλύτερο δεν θα ήταν, αν θεωρεί πως δεν μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση, να προσφύγει σε εκλογές και η νέα βουλή να αποφασίσει;
Πάντως δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν πως επιχειρήται θεαματική έξοδος του κ. Παπανδρέου από την εξουσία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ