Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Δεν θα τους κάνουμε την χάρη...


Χαμός στις παρελάσεις για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, με κορυφαίο γεγονός τις αποδοκιμασίες και την καταστροφή των εκδηλώσεων στην Θες/νικη.
Πιθανώς να είναι η αρχή του τέλους, σε εορτασμούς εθνικών επετείων, κάτι που θα σβήσει περισσότερο από την μνήμη των νεότερων, το τι έγινε, γιατί έγινε, τι επιτέλους γιορτάζουμε.
Εδώ τώρα και η νεολαίοι τα μπερδεύουν, για φανταστείτε τι έχει να γίνει όταν σιγά-σιγά πάψουμε να γιορτάζουμε τις μεγάλες στιγμές της ιστορίας μας.
Ελπίζουμε πως ήταν εξαίρεση που η μεγάλη αγανάκτηση «ύψωσε τέτοιες φωνές και δρομολόγησε τέτοιες αντιδράσεις.». Ελπίζουμε πως δεν θα πάψουμε να θυμόμαστε την ιστορία μας και να μην την αμαυρώνουμε, μπερδεύοντας, την αντίδραση και την όποια αντίσταση στα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης με την ισοπέδωση των πάντων.
Λαός που δεν θυμάται και δεν τιμά την ιστορία του δεν έχει μέλλον.
Εμείς σε πείσμα πολλών ανώνυμων και επώνυμων θέλουμε να έχουμε μέλλον, θέλουμε ένας λαός χιλιάδων  να συνεχίσει να υπάρχει.
Η Ελλάδα έφτασε πολλές φορές ένα βήμα πριν γκρεμού, αλλά ποτέ δεν έκανε το βήμα αυτό, ελπίζουμε και απαιτούμε να μην το κάνει ούτε τώρα. Κι αν κάποιοι ταγοί μας δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων δεν είναι λόγος να τιμωρούμε την ιστορία μας και τους ανθρώπους που την έγραψαν
Κάποιοι το θέλουν, το ονειρεύονται, αλλά δεν θα τους κάνουμε την χάρη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ