Το 2012 αναμένεται να είναι η
πρώτη χρονιά που η εταιρεία θα κλείσει χωρίς έλλειμμα. Ηδη ο Δεκέμβριος του
2011 ήταν ο πρώτος μήνας με μηδενικό έλλειμμα
Αν και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν
κατάφερε να μηδενίσει τα ελλείμματά της από τον Μάρτιο του 2011, όπως προέβλεπε
το αρχικό σχέδιο, αποτελεί ελπιδοφόρο μήνυμα το ότι μια δημόσια εταιρεία, η
οποία μάλιστα αναζητά και...
επενδυτή, εμφάνισε τον περασμένο Δεκέμβριο για πρώτη
φορά κέρδη που διαμορφώθηκαν στα 60.402 ευρώ, ενώ και ο Ιανουάριος έκλεισε με
πλεόνασμα 120.000 ευρώ.
Συνολικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκλεισε
το 2011 με ζημίες ύψους 33 εκατομμυρίων ευρώ, μειωμένες όμως κατά 82% σε σχέση
με το έλλειμμα του 2010, που έφτανε τα 187 εκατομμύρια ευρώ.
Στα επόμενα βήματα της
εταιρείας είναι η αναμόρφωση του επιχειρησιακού της σχεδίου, ενώ στόχος είναι η
άμεση πώλησή της.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντοπίζει ως
καθοριστικούς παράγοντες αυτής της θετικής εξέλιξης:
- Την υλοποίηση του σχεδίου
εξυγίανσης (μετατάξεις, αναδιάρθρωση δρομολογίων, αναβάθμιση υπηρεσιών)
- Τον εξορθολογισμό της
εμπορευματικής τιμολογιακής πολιτικής
- «Τις θυσίες των εργαζομένων
και τη μείωση των απολαβών τους», όπως αναφέρει η εταιρία, που οδήγησε σε
μείωση του λειτουργικού κόστους
- Την μείωση της κατανάλωσης
καυσίμων με παράλληλη αξιοποίηση του δικτύου της ηλεκτροκίνησης (εξοικονόμηση
14 εκατ. ευρώ)
- Την καθιέρωση του e-ticketing, με το
οικονομικό εισιτήριο να ξεκινά από τα 9 ευρώ
- Την προώθηση της
συνδυασμένης εμπορευματικής μεταφοράς από το Θριάσιο και τον παλιό
σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, που οδήγησε στον πενταπλασιασμό της
κίνησης εμπορευματικών συρμών
- Στην εφαρμογή πελατοκεντρικής πολιτικής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ