Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κέρδη για πρώτη φορά το 2012!


Το 2012 αναμένεται να είναι η πρώτη χρονιά που η εταιρεία θα κλείσει χωρίς έλλειμμα. Ηδη ο Δεκέμβριος του 2011 ήταν ο πρώτος μήνας με μηδενικό έλλειμμα
Αν και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν κατάφερε να μηδενίσει τα ελλείμματά της από τον Μάρτιο του 2011, όπως προέβλεπε το αρχικό σχέδιο, αποτελεί ελπιδοφόρο μήνυμα το ότι μια δημόσια εταιρεία, η οποία μάλιστα αναζητά και...

επενδυτή, εμφάνισε τον περασμένο Δεκέμβριο για πρώτη φορά κέρδη που διαμορφώθηκαν στα 60.402 ευρώ, ενώ και ο Ιανουάριος έκλεισε με πλεόνασμα 120.000 ευρώ.
Συνολικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκλεισε το 2011 με ζημίες ύψους 33 εκατομμυρίων ευρώ, μειωμένες όμως κατά 82% σε σχέση με το έλλειμμα του 2010, που έφτανε τα 187 εκατομμύρια ευρώ.
Στα επόμενα βήματα της εταιρείας είναι η αναμόρφωση του επιχειρησιακού της σχεδίου, ενώ στόχος είναι η άμεση πώλησή της.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντοπίζει ως καθοριστικούς παράγοντες αυτής της θετικής εξέλιξης:
- Την υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης (μετατάξεις, αναδιάρθρωση δρομολογίων, αναβάθμιση υπηρεσιών)
- Τον εξορθολογισμό της εμπορευματικής τιμολογιακής πολιτικής
- «Τις θυσίες των εργαζομένων και τη μείωση των απολαβών τους», όπως αναφέρει η εταιρία, που οδήγησε σε μείωση του λειτουργικού κόστους
- Την μείωση της κατανάλωσης καυσίμων με παράλληλη αξιοποίηση του δικτύου της ηλεκτροκίνησης (εξοικονόμηση 14 εκατ. ευρώ)
- Την καθιέρωση του e-ticketing, με το οικονομικό εισιτήριο να ξεκινά από τα 9 ευρώ
- Την προώθηση της συνδυασμένης εμπορευματικής μεταφοράς από το Θριάσιο και τον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, που οδήγησε στον πενταπλασιασμό της κίνησης εμπορευματικών συρμών
- Στην εφαρμογή πελατοκεντρικής πολιτικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ