Υπό κατάληψη βρίσκεται το
κτίριο της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, από τα
μεσάνυχτα της Τρίτης....
Οι καταληψίες φοιτητές
αντιδρούν στην εφαρμογή του νόμου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και στην
διεξαγωγή των εκλογών για την ανάδειξη των εσωτερικών μελών του Συμβουλίου
Διοίκησης.
Το προεδρείο της ΠΟΣΔΕΠ με
ανακοίνωσή του καταγγέλλει προσπάθειες εκφοβισμού των πανεπιστημιακών και των
διοικήσεων των ΑΕΙ, προκειμένου να προχωρήσουν σε ακύρωση των διαδικασιών
ανάδειξης νέων συμβουλίων διοίκησης, κάνοντας λόγο για αερομεταφερόμενες μονάδες
κρούσης φοιτητών.
Αν είναι έτσι, εμείς το μόνο
που μπορούμε να πούμε είναι: ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΜΟΛΟΤΩΦ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ