Παραμένει στην κυβέρνηση, αφού
δεν του ζητήθηκε ούτε να παραιτηθεί, ούτε να παραδώσει την έδρα του ο Μ. Βορίδης
και με την δήλωση του πως θα βρεθεί σε ένα μεγάλο κόμμα προδιαγράφει την πορεία
του προς την ΝΔ.
Έχω φιλελεύθερες και όχι
νεοφιλελεύθερες απόψεις και αυτό που ψήφισα στην βουλή το πίστευα….
Να λοιπόν που για την ΝΔ η ψήφιση του μνημονίου έχει και κάποιο κέρδος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ