Θυμίζοντας τον Νικολά
Σαρκοζί, πριν από μερικά χρόνια στα προάστια του Παρισιού, εκεί όπου ως
υπουργός Εσωτερικών τα έβαλε με τα “καθάρματα”, όπως είχε χαρακτηρίσει όσους
κόντευαν να κάψουν την Πόλη του Φωτός, ο Αντώνης Σαμαράς...
μίλησε σήμερα έξω από
τα δόντια, για εκείνους που έκαψαν χθες την Αθήνα. Απείλησαν ζωές, γκρέμισαν
περιουσίες και καταδίκασαν σε ανεργία εκατοντάδες συμπολίτες μας.
Ταυτόχρονα, σε συνέχεια της
χθεσινής διαγραφής από την Κοινοβουλευτική Ομάδα των 21 βουλευτών που δεν
ακολούθησαν την κομματική πειθαρχία στην ψηφοφορία για το Μνημόνιο ΙΙ,
επισημοποιήθηκε η διαγραφή τους και από το κόμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ