Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ…

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ
ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ.
ΑΥΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ

Όλοι οι δήμαρχοι της Ελλάδας αποφάσισαν να δώσουν ένα μισθό τους υπέρ της πατρίδας σε ένδειξη συμπαράστασης στις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα! Μαζί με αυτούς και οι πάσης φύσεως αιρετοί που και αυτοί θα συνδράμουν με έναν μισθό.
Εντάξει… εντάξει λάθος κάνω, κανείς δήμαρχος δεν σκέφτηκε να θυσιάσει έναν μισθό έτσι συμβολικά για την χώρα…
Πως είπατε… πάλι λάθος… δυο Ιταλοί δήμαρχοι το έκαναν;
Ε, καλά, αυτοί δεν μετράνε, δεν είναι Έλληνες…






            ΜΕΛΙΚΗ                                                        

ΜΕΛΙΚΗ 
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ