Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Επί δύο μήνες ήταν θαμμένος ζωντανός κάτω απο το χιόνι!


Ένας Σουηδός ανασύρθηκε ζωντανός από ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε θαφτεί κάτω από το χιόνι σε ένα μονοπάτι στο δάσος επί δύο μήνες, χωρίς τρόφιμα, ανακοίνωσε η αστυνομία και ανέφεραν σουηδικά ΜΜΕ.
Ο 45χρονος, ο οποίος κατάγεται από τη νότια Σουηδία, βρέθηκε την Παρασκευή, αποστεωμένος και πολύ αδύναμος για να πει πάνω από μερικές λέξεις....
συνέχεια ΕΔΩ

                                  ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ «ΝΑΟΥΣΑ-ΑΠΟΚΡΙΑ 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ