Ένας Σουηδός ανασύρθηκε ζωντανός από ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε θαφτεί
κάτω από το χιόνι σε ένα μονοπάτι στο δάσος επί δύο μήνες, χωρίς τρόφιμα, ανακοίνωσε
η αστυνομία και ανέφεραν σουηδικά ΜΜΕ.
Ο 45χρονος, ο οποίος κατάγεται από τη νότια Σουηδία, βρέθηκε την Παρασκευή,
αποστεωμένος και πολύ αδύναμος για να πει πάνω από μερικές λέξεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ