Όταν γράφαμε πως το μνημόνιο θα περάσει αλλά κάποιοι, πιθανως θα ματώσουν (ΕΔΩ), δεν περιμέναμε τόσο μεγάλη πληγή. Σίγουρα είναι ένα μεγάλο πλήγμα στον δικομματισμό
και οι εξελίξεις μπορεί να είναι καταλυτικές για το πολιτικό μας σύστημα που
ίσως αύριο να είναι πολύ διαφορετικό.
Για την ώρα όμως οι ανεξάρτητοι βουλευτές είναι...
η δεύτερη σα δύναμη «παράταξη».
Ο αριθμός τους ανέρχεται πλέον στους
64, με τους 22, που διαγράφηκαν από το ΠΑΣΟΚ, τους 21 που βρέθηκαν εκτός ΝΔ και
τους δύο, που διαφοροποιήθηκαν από τη γραμμή του ΛΑΟΣ. Μέχρι την ψηφοφορία οι
ανεξάρτητοι ήταν 18 και σε αυτούς προστέθηκε και ο Αργύρης Λαφαζάνης, που
αποχώρησε μόνος του από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ πριν επιλέξει να απουσιάσει από την
ψηφοφορία για το νέο μνημόνιο.
Έτσι λοιπόν η σύνθεση της βουλής είναι:
ΠΑΣΟΚ 131
ΝΔ 61
ΚΚΕ 21
ΛΑΟΣ 14
ΣΥΡΙΖΑ 9
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ 64
Οι βουλευτές που βρέθηκαν εκτός
Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ:
1. Σπύρος Κουβέλης
2. Λούκα Κατσέλη
3. 'Αννα Βαγενά
4. Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου
5. Βάσω Παπανδρέου
6. Λάμπρος Μίχος
7. Μαρία Κυριακοπούλου
8. Ανδρέας Τριανταφυλλόπουλος
9. Βασίλης Τόγιας
10. Γιώργος Κασσάρας
11. Χάρης Καστανίδης
12. Κυριακή Τεκτονίδου
13. Χρήστος Κατσούρας
14. Γιάννης Μιχελογιαννάκης
15. Θεόδωρος Παραστατίδης
16. Αλέξανδρος Αθανασιάδης
17. Γεώργιος Παπαμανώλης
18. Οδυσσέας Βουδούρης
19. Μάντατζη Τσετίν
20. Ηλίας Θεοδωρίδης
21. Γιάννης Αμοιρίδης
22. Χρήστος Μαγκούφης
23. Λαφαζάνης Αργύρης, στις 12.02.2012 παραιτήθηκε από βουλευτής του ΠΑΣΟΚ
Οι 21 βουλευτές της ΝΔ που τέθηκαν εκτός Κ.Ο.:
1. Έλενα Κουντουρά
2. Ελίζα Βόζενμπεργκ
3. Δημήτρης Σταμάτης
4. Κωνσταντίνος Παπασιώζος
5. Γιώργος Βλάχος
6. Μιχάλης Γιαννάκης
7. Μαργαρίτης Τζίμας
8. Τσαμπίκα Ιατρίδη
9. Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος
10. Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος
11. Μανώλης Κεφαλογιάννης
12. Κωνσταντίνος Γκιουλέκας
13. Ζήσης Τζηκαλάγιας
14. Χρήστος Ζώης
15. Σπύρος Γαληνός
16. Παναγιώτης Μελάς
17. Γιώργος Καρασμάνης
18. Θεόφιλος Λεονταρίδης
19. Αναστάσιος Καριπίδης
20. Μαρία Κόλλια Τσαρουχά
21. Γιώργος Βαγιωνάς
ΛΑΟΣ
1. 'Αδωνης Γεωργιάδης
2. Μάκης Βορίδης
2. Μάκης Βορίδης
Παραδόξως οι βουλευτές του ΛΑΟΣ διαγραφήκαν επειδή ψήφισαν το μνημόνιο, σε
αντίθεση με αυτούς του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που δεν το ψήφισαν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ