Προβλήματα υδροδότησης της Αλεξάνδρειας από τις
πηγές του Βερμίου Τριποτάμου
λόγω προβλημάτων στον
εξωτερικό αγωγό που μας τροφοδοτεί με
πόσιμο νερό από τις πηγές
Τριποτάμου με φυσική ροή, είχε ως αποτέλεσμα την σταδιακή μείωση της ποσότητας του νερού , δηλαδή από τα 100 m3 /h νερό να μειωθεί περίπου στα 55 m3 /h.
Γι’ αυτό σήμερα 11/02/2012 ημέρα
Σάββατο, το απόγευμα , θέσαμε σε λειτουργία τις υποβρύχιες αντλίες ώστε να
εξασφαλίσουμε την απαιτούμενη
ποσότητα νερού για να καλύψουμε
πλήρως τις ανάγκες.
Μετά από λίγο ομαλοποιήθηκε πλήρως η κατάσταση.
Υπάρχει ενδεχόμενο λόγων των αυξομειώσεων της πίεσης στο εσωτερικό δίκτυο διανομής να παρατηρηθεί
στιγμιαία θολότητα. Γι’ αυτό παρακαλούμε
τους πελάτες μας ,να μας ενημερώσουν αμέσως.
Τέλος ο χρόνος αποκατάστασης του
προβλήματος είναι προς το παρόν αδιευκρίνιστος λόγω του δύσβατου της περιοχής
και της μεγάλης ποσότητας χιονιού που υπάρχει στην περιοχή.
Για
την ΔΕΥΑ Α Δήμου
Αλεξάνδρειας
Τζίλας
Γεώργιος
Πρόεδρος ΔΕΥΑ Αλ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ