Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΩΠΟ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Την Τετάρτη 15/02/2012 και ώρα 11:00 π.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης (Πλ. Ελευθερίας 3, 1ος όροφος Λαμία ), ο  Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Κλέαρχος Περγαντάς ,  θα υπογράψει προγραμματική σύμβαση με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για το πρόγραμμα :
« Χρώμιο στο Υπόγειο Υδάτινο Σύστημα της λεκάνης του Ασωπού : Τεχνολογίες και μέτρα αποκατάστασης ».
 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ