ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Την Τετάρτη 15/02/2012 και ώρα
11:00 π.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης (Πλ. Ελευθερίας
3, 1ος όροφος Λαμία ), ο Περιφερειάρχης
Στερεάς Ελλάδας κ. Κλέαρχος Περγαντάς ,
θα υπογράψει προγραμματική σύμβαση με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για
το πρόγραμμα :
« Χρώμιο στο Υπόγειο Υδάτινο
Σύστημα της λεκάνης του Ασωπού : Τεχνολογίες και μέτρα αποκατάστασης ».
ΤΟ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ