Ο κ. Παπούλιας γνωστοποίησε
στον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο, την απόφασή του να παραιτηθεί της
μηνιαίας αποζημίωσης που λαμβάνει και του ζήτησε να προβεί σε όλες τις
απαραίτητες ενέργειες ώστε να μην εισπράττει πια την αποζημίωσή του.
Βάσει του κρατικού
προϋπολογισμού «η ετήσια χορηγία προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ανέρχεται σε
283.694 ευρώ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ