Η δημοκρατία στις χώρες του Ισλάμ τρέχει από τα μπατζάκια τους…
Ο στρατός ανέτρεψε τον νόμιμα εκλεγμένο
πρόεδρο Μόρσι, επειδή αυτός πήγαινε την χώρα προς θεοκρατικό καθεστώς.
Οι σωτήρες τώρα σφάζουν τους οπαδούς του που αντιδρούν και άκουσον-άκουσον ανακοίνωσαν πως: Ο Μοχάμεντ Ελ Μπαραντέι θα προσαχθεί σε δίκη στις 19
Σεπτεμβρίου, κατηγορούμενος ότι «πρόδωσε την εθνική εμπιστοσύνη» επειδή
παραιτήθηκε από την θέση του αντιπροέδρου της Αιγύπτου μετά την αιματηρή
καταστολή των υποστηρικτών της Μουσουλμανικής Αδελφότητας.
Δηλαδή δεν έχει κανείς το δικαίωμα να διαχωρίσει την θέση του από μια
πολιτική και να παραιτηθεί!!!...
Ισλαμιστές του κερατά οι μεν που διακηρύσσουν την θεοκρατική (τύπου Ιράν) δημοκρατία
τους με επιθέσεις κατά χριστιανών, δημοκράταροι της πλάκας οι δε αφού η εξουσία
τους βασίζεται στα όπλα και υποχρεωτική υπηρεσία υπό τις διαταγές 5του καθεστώτος.
Τελικά δεν αποκλείεται να; αρχίσουν να νοσταλγούν τις «παλιές καλές μέρες» της
δικτατορίας του Μουμπάρακ, που οι πληροφορίες λένε πως πρόκειται να αποφυλακιστεί,
αφού πολλές από τις, σε βάρος του, κατηγορίες αποσύρθηκαν…
Φανταστείτε τώρα να μπουν στο παιχνίδι τις εξουσίας και οι οπαδοί του…
Είτε έτσι είτε αλλιώς, το Ισλάμ δεν δείχνει να έχει και σοβαρές σχέσεις με
την δημοκρατία…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ