Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Αλ. Μητρόπουλος: Να αποζημιώσει η τρόικα την Ελλάδα...

Μια διαφορετική άποψη για τη… συγκέντρωση πόρων, καταθέτει εμμέσως ο Αλέξης Μητρόπουλος, καθώς με συνέντευξή του στην εφημερίδα “Real Newso βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δείχνει στην κατεύθυνση της αποζημίωσης της Ελλάδας από την τρόικα, για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας μετά το 2010 και την ένταξη στον μηχανισμό του Μνημονίου....
“Η τρόικα πρέπει να πληρώσει αποζημίωση για την καταστροφή που προξένησε στην Ελλάδα”, σημειώνει με νόημα στη συνέντευξή του στη “Real News” ο Αλέξης Μητρόπουλος, επαναδιατυπώνοντας μια άποψη ευρέως διαδεδομένη, ως προς το σκέλος των ευθυνών της τρόικας για την επιδείνωση της κατάστασης της ελληνικής οικονομίας από το 2010 μέχρι και σήμερα.



Η άποψη Μητρόπουλου έρχεται να προστεθεί σε εκείνους που επιμένουν ότι η συνταγή του Μνημονίου που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα ήταν εξαρχής λάθος, δεν είχε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής οικονομίας, αλλά ούτε και τα πραγματικά μεγέθη της οικονομίας, και έτσι, αντί να βελτιωθούν τα πράγματα, η κρίση έγινε περισσότερο βαθιά και σύνθετη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ