Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Δελτία τύπου της Χρυσής Αυγής

Όπως πάντα, άσχετα με προσωπικές απόψεις, που μπορεί να διαφοροποιούνται, δημοσιεύουμε χωρίς σχόλια τις ανακοινώσεις και τις ενημερώσεις που μας στέλνουν κόμματα και οργανώσεις, χωρίς λογοκρισία και σχόλια. Αρκεί βέβαια να κινούνται στα όρια της ευπρέπειας.
 Τρίτο μνημόνιο: Στόχος η καταστροφή της οικονομίας και η αφαίμαξη του εθνικού μας πλούτου...

Όπως κάθε καλός τοκογλύφος, οι ξένοι πιστωτές μας πουλάνε πανάκριβο χρήμα, μέχρι να μας πνίξουν τα χρέη και να αρπάξουν την εθνική μας περιουσία. Τα πακέτα διάσωσης του Σόιμπλε και του Ρεν είναι πακέτα καταστροφής και έχουν στόχο τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδος. Το αποτυχημένο και ανθελληνικό μνημόνιο αύξησε το δημόσιο χρέος της χώρας, ισοπέδωσε την οικονομία μας και οδήγησε χιλιάδες Έλληνες στο θάνατο και εκατομμύρια νέους στην ανεργία. Η γελοία πολιτική της κινητικότητας και των απολύσεων δεν λύνει ούτε ένα πρόβλημα του υδροκέφαλου δημόσιου τομέα. Μόνη λύση η στροφή στην εθνική παραγωγή με στόχο την ελληνική αυτάρκεια και η άρνηση πληρωμής του παράνομου και επαχθούς χρέους στους διεθνείς τοκογλύφους.


Για τη σύσκεψη της μνημονιακής κυβέρνησης υπό τον Σαμαρά
 Το οριστικό ξεπούλημα της χώρας και η εξαθλίωση των Ελλήνων είναι ο άμεσος στόχος της μνημονιακής συγκυβέρνησης. Ο Σαμαράς πιέζει τους υπουργούς του να υλοποιήσουν ταχύτατα όλες τις ανθελληνικές απαιτήσεις των τοκογλύφων.
 Να καταργήσουν ακόμα και το δικαίωμα του Έλληνα στην κατοικία. Να εκχωρήσουν τον εθνικό μας πλούτο σε ξένους και εγχώριους απατεώνες και κερδοσκόπους. Η περίπτωση Σταυρίδη, που δεν έχει κληθεί ακόμα από τις εισαγγελικές αρχές για να δώσει εξηγήσεις, είναι ενδεικτική.
 Μόνη λύση για την Πατρίδα μας η απαλλαγή από την ξενόδουλη κυβέρνηση των μνημονιακών. Μία εθνική ηγεσία, με πρωτοπόρο την Χρυσή Αυγή, που θα απαιτήσει διαγραφή του παράνομου χρέους της χώρας και θα εκμεταλλευθεί τον ελληνικό πλούτο προς όφελος του λαού μας.


Για την καταπολέμηση της μαύρης εργασίας των αλλοδαπών
Η Χρυσή Αυγή αγωνίζεται χρόνια ενάντια στη μαύρη εργασία των λαθρομεταναστών, που έχει οδηγήσει εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες στην ανεργία και έχει αποφέρει υπερκέρδη σε μεγαλοεργολάβους και επιχειρηματίες. Η συγκυβέρνηση υποκρίνεται πως θα ασχοληθεί με αυτό το μείζον εθνικό και κοινωνικό πρόβλημα, χωρίς βέβαια να λέει λέξη για τους λαθρομετανάστες που παίρνουν τις δουλειές των Ελλήνων. Η πρόταση της Χρυσής Αυγής για την άμεση καταπολέμηση της ανεργίας είναι η εξής:
 - Άμεση απέλαση όλων των παράνομων αλλοδαπών
- Λουκέτο στις επιχειρήσεις που απασχολούν παράνομα μετανάστες

- Όποιος επιθυμεί να προσλάβει αλλοδαπό αντί Έλληνα θα υποχρεούται να πληρώνει τριπλάσια εισφορά στο ασφαλιστικό του ταμείο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ