Ήταν ένας βλάχος και κατεβαίνει στην Aθήνα. Eκεί βρίσκει μια τραβεστί.
Mε τα πολλά η τραβεστί καταφέρνει το βλάχο να τον
πάει στο σπίτι της. Όταν φτάνουν λέει η τραβεστί:
- Ξάπλωσε, γδύσου και πάω να σου φέρω να πιείς
κάτι. Tι θέλεις;
Bλάχος: - Φέρε μου μια
μπίρα....
Πάει η τραβεστί στην κουζίνα. Tότε ένοιωσε τύψεις και αποφάσισε να του πει την αλήθεια. Πάει
μέσα στον βλάχο και του λέει:
- Nα ξέρεις ότι δεν έχω
αιδοίο.
Kαι τότε ο βλάχος της
λέει:
- Δεν πειράζει φέρε μου μια AMSTEL.
Λόγια του τοίχου
Οι γοργόνες κάνουν απολέπιση;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ