Στο σχολείο, ρωτάει η δασκάλα τα παιδιά, αν γνωρίζουν
κάποιο εξωτικό ή παράξενο, φαγητό ή φρούτο!
-Το πιο παράξενο, παίρνει, άριστα 10, λέει η δασκάλα.
Τα παιδιά σκέφτονται πάρα πολύ σοβαρά.
Ο Μπόμπος όμως, σηκώνει το χέρι και λέει περήφανος!
-Η λάμπα, κυρία....
Η δασκάλα και τα παιδιά γελούν και η δασκάλα λέει:
-Ρέ Μπόμπο, η λάμπα δεν τρώγετε. Γιατί πιστέυεις κάτι τέτοιο;
-Κυρία, κάθε βράδυ λέει ο πατέρας μου, στην μάνα μου:
-Γυναίκα!!! Σβήσε την λάμπα και έλα να την φας.
Λόγια του τοίχου
Γιατί του διαόλου η
μάνα δε δοκιμάζει να μείνει πιο κοντά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ