Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Το ανέκδοτο της ημέρας: Ο Μπόμπος και το φαγητό!!!

Στο σχολείο, ρωτάει η δασκάλα τα παιδιά, αν γνωρίζουν
κάποιο εξωτικό ή παράξενο, φαγητό ή φρούτο!
-Το πιο παράξενο, παίρνει, άριστα 10, λέει η δασκάλα.
Τα παιδιά σκέφτονται πάρα πολύ σοβαρά.
Ο Μπόμπος όμως, σηκώνει το χέρι και λέει περήφανος!
-Η λάμπα, κυρία....

Η δασκάλα και τα παιδιά γελούν και η δασκάλα λέει:
-Ρέ Μπόμπο, η λάμπα δεν τρώγετε. Γιατί πιστέυεις κάτι τέτοιο;
-Κυρία, κάθε βράδυ λέει ο πατέρας μου, στην μάνα μου:

-Γυναίκα!!! Σβήσε την λάμπα και έλα να την φας.

Λόγια του τοίχου
Γιατί του διαόλου η μάνα δε δοκιμάζει να μείνει πιο κοντά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ