Σε κατάργηση των αδειών ερασιτεχνικής αλιείας για τα σκάφη αναψυχής άνω των
επτά μέτρων προσανατολίζεται το υπουργείο Ναυτιλίας, με στόχο τη ενίσχυση του
θαλάσσιου τουρισμού.
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης εξήγγειλε ότι
καταργούνται οι άδειες ερασιτεχνικής αλιείας και για τους πολίτες και για τα
σκάφη, χωρίς όμως να δώσει διευκρινίσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες,...
σχεδιάζει να
προβεί άμεσα στη σύνταξη υπουργικής απόφασης για την επιμήκυνση ανανέωσης των
αδειών αλιείας που τώρα είναι κάθε δύο χρόνια. Στόχος είναι ο περιορισμός της
γραφειοκρατίας ώστε στελέχη του Λιμενικού να απεγκλωβιστούν και να
χρησιμοποιηθούν σε επιχειρήσεις του Σώματος.
Το υπουργείο στοχεύει επίσης στην τόνωση του θαλάσσιου τουρισμού. Παράγοντες
του υπουργείου Ναυτιλίας ανέφεραν ότι επιδιώκεται να δίνεται η δυνατότητα σε
τουρίστες που ναυλώνουν ένα σκάφος αναψυχής, προκειμένου να περάσουν τις
διακοπές τους στη χώρα μας, να μπορούν να ψαρεύουν, χωρίς να απαιτείται άδεια
από το λιμεναρχείο.
Ακόμη περισσότερα ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ