Για λίγο καιρό δεν
δημοσιεύαμε τα δελτία τύπου της Χρυσής Αυγής, για λόγους που δεν χρειάζεται καν
να αναφερθούν. Από την στιγμή όμως που κάποιοι έχουν αρχίσει να προβάλουν
θέσεις και απόψεις της Χ.Α. και όταν μαθαίνουμε πως βουλευτές, σχεδόν όλων των
κομμάτων κατηγορούνται για φοροδιαφυγή εκατομμυρίων ευρώ, δεν έχουμε παρά να
επαναλάβουμε την δημοσιοποίηση των δελτίων τύπου της Χ.Α…. αν πράττουμε σωστά ή
όχι εσείς θα μας πείτε, είτε με σχόλια, είτε με e-maιl, είτε με την επισκεψιμότητα…
Αποδοκιμασίες σε Δένδια και Βενιζέλο, χειροκροτήματα για Σφακιανάκη!...
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στιγμιότυπα της χθεσινής εκδήλωσης στην
Θεσσαλονίκη για την αποκάλυψη της σκευωρίας κατά της Χρυσής Αυγής - η οποία
στέφθηκε με απόλυτη αποτυχία και την συμμετοχή χιλιάδων Ελλήνων - ήταν η
αναφορά του εκπροσώπου Τύπου στις νέες γελοιότητες
Δένδια με σκηνοθεσίες με πετσέτες και αναπτήρες για την εκ νέου στοχοποίηση
του Κινήματος.
Παράλληλα, έγινε αναφορά στον Βενιζέλο και στην ιστορία του επωνύμου του. Ακόμη,
το συγκεντρωμένο πλήθος χειροκρότησε θερμά στο άκουσμα του ονόματος του Νότη
Σφακιανάκη και στην στήριξή του προς την Χρυσή Αυγή.
Τέλος, οι φίλοι της Χρυσής Αυγής έστειλαν το μήνυμα από την Θεσσαλονίκη ότι
το ερχόμενο Σάββατο 30 Νοεμβρίου
θα πλημμυρίσει το Σύνταγμα από Έλληνες που θα διαμαρτυρηθούν ενάντια
στις παράνομες πολιτικές διώξεις, απαιτώντας την άμεση αποφυλάκιση των
πολιτικών κρατουμένων, Νικολάου Μιχαλολιάκου, Χρήστου Παππά και Γιάννη Λαγού.
Τεράστια συμμετοχή στην αιμοδοσία
της Χρυσής Αυγής παρά τις γελοίες κυβερνητικές μεθοδεύσεις
Εκατοντάδες Έλληνες σε όλη την επικράτεια έδωσαν σήμερα αίμα στην
Πανελλήνια Ημέρα Αιμοδοσίας της Χρυσής Αυγής, η οποία ήταν αφιερωμένη στη μνήμη
των δύο Συναγωνιστών μας, Γιώργου Φουντούλη
και Μανώλη Καπελώνη. Η συμμετοχή ήταν μαζική από στελέχη, βουλευτές και
εκατοντάδες υποστηρικτές.
Για τα συγχαρητήρια Σόιμπλε στον Σαμαρά
Ο Σαμαράς έχει αφαιμάξει τον
ελληνικό λαό για να θησαυρίζουν από τα παράνομα τοκοχρεωλύσια οι ξένοι δυνάστες
της χώρας. Τα συγχαρητήρια του Σόιμπλε είναι η καλύτερη απόδειξη πως η χούντα
του μνημονίου έχει ξεπουλήσει τα πάντα στους ανθέλληνες τοκογλύφους.
Χρυσή Αυγή - Γραφείο
Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ