Λέει λοιπόν ο καλόγρια στην ηγουμένη
-Γερόντισσα υπέπεσα σε αμάρτημα... πηδήχτηκα με τον καινούριο παπά της
εκκλησίας του αγίου Νικολάου.
Τι να κάνω για να συγχωρεθεί η αμαρτία μου";
Ηγουμένη:
-Για αρχή θα πρέπει να φας ...ένα λεμόνι".
Καλόγρια:...
Τι να κάνω για να συγχωρεθεί η αμαρτία μου";
Ηγουμένη:
-Για αρχή θα πρέπει να φας ...ένα λεμόνι".
Καλόγρια:...
-Δηλαδή άμα φάω το λεμόνι θα συγχωρεθεί η αμαρτία μου";
Ηγουμένη:
-Όχι βέβαια!!! Αλλά πρέπει πρώτα να σου φύγει από το πρόσωπο αυτό το αναθεματισμένο χαμόγελο!
Αναδημοσίευση από: KanePlaka --Όχι βέβαια!!! Αλλά πρέπει πρώτα να σου φύγει από το πρόσωπο αυτό το αναθεματισμένο χαμόγελο!
Λόγια του τοίχου
Κάθε φορά που δεν τρώτε μπριζόλα και τρώτε μανιτάρια, αφήνετε άστεγα 5
στρουμφάκια!!! Ντροπή σας...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ