“Για να μην ξεχνιόμαστε: Μοιραίος άνθρωπος για τα δεινά που περνάνε οι
Έλληνες σήμερα είναι ο Γιώργος Παπανδρέου. Αυτός για τον οποίο λέει σήμερα στην
Καθημερινή ο Λευτέρης Παπαδόπουλος ότι ήταν ό,τι χειρότερο έτυχε στη χώρα, και
ήθελε να κυβερνήσει με την παρέα του.
Ναι, ο ίδιος που έλεγε συστηματικά “όχι” σε κάθε μεταρρυθμιστική
προσπάθεια, και υπέκλεψε την ψήφο των Ελλήνων με το “λεφτά υπάρχουν”.
Ναι, ο ίδιος που δεν έβλεπε τη διεθνή οικονομική κρίση, και μας οδήγησε
συστηματικά και με πρόθεση στο Μνημόνιο και στην αγκαλιά του ΔΝΤ”, έγραψε ο
Ευάγγελος Αντώναρος στον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter για τον Γιώργο
Παπανδρέου.
Η απάντηση του κ. Παπανδρέου
ήταν:
«Ο κ. Ευάγγελος Αντώναρος, εδώ και αρκετό καιρό, μας ενημερώνει δια των
μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ότι επίκεινται εξελίξεις που θα δημιουργήσουν
αίσθηση.
Είναι προφανές ότι, ο κ. Αντώναρος, δεν γνωρίζει τη σημασία των
δημοκρατικών διαδικασιών – πως άλλωστε; – και γι’ αυτό, μας προϊδεάζει για
πράγματα που αποφασίζονται εν κρυπτώ, πίσω από κλειστές πόρτες, όπου δεν
μπορούν να βρίσκονται παρά μόνον οι μυημένοι. Όλοι αυτοί, που δήθεν παλεύουν
για το καλό της χώρας και του Ελληνικού λαού. Γιατί αυτοί, ξέρουν! Οι
illuminati, οι πεφωτισμένοι, στους οποίους προφανώς εντάσσει και τον εαυτό του
ο κ. Αντώναρος.
Αυτό που δεν ξέρει ο κ. Αντώναρος, είναι ότι και εμείς γνωρίζουμε. Τι
γνωρίζουμε; Ό,τι γίνεται πίσω από τις κλειστές πόρτες. Με τη διαφορά ότι, δεν
συμφωνούμε με αυτές τις πρακτικές. Γιατί αυτές οι πρακτικές είναι που οδήγησαν
τη χώρα στο χείλος της καταστροφής. Γι’ αυτό και βρισκόμαστε σε διαρκή
σύγκρουση με αυτές και με όσους τις υπηρετούν. Αλλά και με όσους σχεδιάζουν να
επανακαθορίσουν κατεστημένα και να επανασχεδιάσουν ισορροπίες.
Και για να τα αλλάξουμε όλα αυτά, παλεύουμε για τη Δημοκρατία, για
μεταρρυθμίσεις και μεγάλες αλλαγές, που θα βάλουν τέλος στο πελατειακό κράτος
και τα συμφέροντα που βρίσκονται πίσω από τις κλειστές πόρτες.
Και είναι κάτι περισσότερο από βέβαιο, ότι αυτές οι πόρτες θα ανοίξουν και
τότε θα αποκαλυφθεί ότι, το έλλειμμα των 36 δις Ευρώ το 2009 και το χρέος των
περισσότερων των 300 δις Ευρώ, δεν είναι αποτέλεσμα μεταρρυθμίσεων, αλλά μιας
καταστροφικής πολιτικής για την οποία οι ευθύνες και του κ. Αντώναρου και του
κ. Καραμανλή, είναι τεράστιες.
Θα αποκαλυφθεί, ποιοι είναι οι πραγματικοί εχθροί των μεταρρυθμίσεων. Θα
αποκαλυφθεί, ποιοι πόνταραν τα ρέστα τους στο διαστρεβλωμένο “λεφτά υπάρχουν”
για να πλήξουν την πολιτική των μεταρρυθμίσεων, ακριβώς γιατί – πράγματι – τα
λεφτά υπάρχουν στην σκοτεινή διαδρομή που συνδέει πελατειακό κράτος και πάσης
φύσεως συμφέροντα. Και όσοι αυτό αποκρύπτουν, προφανώς αυτά τα συμφέροντα
υπηρετούν.
Είναι άραγε τυχαίο ότι, και ο κ. Σαμαράς από τη Γερμανία και ο κ. Αντώναρος
από την Ελλάδα, θυμήθηκαν ξαφνικά την ίδια ώρα την αναγκαιότητα των
μεταρρυθμίσεων; Που ήταν άραγε όταν ο Γιώργος Παπανδρέου φώναζε για την ανάγκη
προώθησης μεταρρυθμίσεων και αυτοί πρότειναν Ζάππεια και 18 δις Ευρώ ισοδύναμα
μέτρα;
Σήμερα κατάλαβαν ότι η χώρα έχει ανάγκη από μεταρρυθμίσεις; Και για ποιες
μεταρρυθμίσεις μιλάμε;
Οι μεταρρυθμίσεις, δεν είναι δωράκια που τα βρίσκει κανείς – όπως τα
παιδιά- στα σοκολατένια αυγά.
Μεταρρυθμίσεις, σημαίνουν σύγκρουση με το πελατειακό κράτος και με τα
μεγάλα και μικρά συμφέροντα που οι ίδιοι υπηρέτησαν με σθένος. Σημαίνουν
βούληση και αποφασιστικότητα να σπάσεις αυγά, και να υπηρετήσεις το δημόσιο
συμφέρον.
Ό,τι δηλαδή δεν έκαναν όταν είχαν την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας.
Τα έδωσαν όλα και δημιούργησαν ένα θηριώδες έλλειμμα και ένα ασφυκτικό χρέος.
Ας ζητήσουν συγνώμη, λοιπόν -είναι το λιγότερο που μπορούν να κάνουν και ας
αφήσουν στην άκρη τις μπουρδολογίες.
Εκτίθενται. Και ό ίδιος και ο πρωθυπουργός που υπηρέτησε.
Κ. Αντώναρε, ευτυχώς δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Κάποιοι ξέρουν να αναλαμβάνουν
τις ευθύνες τους ακόμη και όταν αυτές δεν τους αναλογούν. Ευθύνες, που δεν
αναλάβατε εσείς. Γιατί φύγατε άρον – άρον. Γιατί επιλέξατε το μικροκομματικό
και προσωπικό σας συμφέρον έναντι του εθνικού συμφέροντος. Πάντα αυτό κάνατε.
Και πάντα αυτό είναι που μας κάνει τόσο διαφορετικούς.
Για μας, ανάληψη ευθύνης σημαίνει πολιτικό ήθος, για το οποίο η Δημοκρατική
Παράταξη είναι υπερήφανη. Για εσάς, ευθύνη σημαίνει πολιτικό κόστος!
Αυτά επί του παρόντος. Και με τη σημείωση, ότι δεν θα υπάρξει ανταπάντηση.
Θα έρθει η ώρα και γι’ αυτό”. Γιώργος Ελενόπουλος
Η απάντηση Αντώναρου
Άμεση ήταν η απάντηση του Ευάγγελου Αντώναρου στην επίθεση που εξαπέλυσε
εναντίον του ο Γιώργος Παπανδρέου, μέσω του άμεσου συνεργάτη του, κ.
Ελενόπουλου.
Ο κ. Αντώναρος απάντησε μέσω Twitter στην πλευρά Παπανδρέου.
Συγκεκριμένα έγραψε:
«Φλύαρες και — όπως πάντα — χωρίς ουσία οι δηλώσεις του κ. Παπανδρέου και
του εκπροσώπου του.
Όσο για μεταρρυθμίσεις: ξέχασε οτι ο ίδιος έκανε δυο φορές πίσω στη
συμφωνία για αλλαγή του άρθρ.16 του Συντάγματος…
Ξέχασε ο κύριος “όχι σε όλα” που αποκαλούσε τους Έλληνες “διεφθαρμένους” ότι
δεν ψήφισε ΟΥΤΕ ΜΙΑ μεταρρυθμιστική αλλαγή των κυβ. Καραμανλή.
Ξέχασε ο εν λόγω κύριος ότι όταν ο Καραμανλής του ζήτησε συναίνεση σε 6
βασικές παραδοχές για την αντιμετώπιση της κρίσης στις 5 Μαρτίου 2009..
…βγήκε από τη συνάντηση και διαβάζοντας ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΗ δήλωση είπε ότι
κρίση δεν υπάρχει και ζήτησε εκλογές!
Είναι ο ίδιος κύριος που ζητάμε από για αρχές του 2009 εκλογές λέγοντας ότι
θα τις εκβιάσει με την εκλογή τ Προέδρου Δημοκρατίας αρχές 2010
Όσο για τ “λεφτά υπάρχουν” — όλα είναι καταγεγραμμένα. Και οι πράξεις του
“άθεο φόβου”(κατά Λευτ. Παπαδόπουλο) Παπανδρέου μιλούν μόνες τους
Μπορεί ο Παπανδρέου να θέλει να ξεχαστούν όλα αυτά και αλλά πολλά — για
λόγους που ο ίδιος ξέρει. Εμείς δεν ξεχνάμε όμως.
Γιατί αυτός ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΙΡΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΟΔΗΓΗΣΕ τη χώρα και
τους πολίτες της ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ».
Εμείς βέβαια διαβάζουμε και κλαίμε ή δακρύζουμε… από τα γέλια εννοείται…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ