Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Η ΕΡΑ εκπέμπει (ξανά) από το Πολυτεχνείο
Δοκιμαστική εκπομπή ραδιοφωνικού προγράμματος από το χώρο του Πολυτεχνείου πραγματοποίησαν απόψε εργαζόμενοι της πρώην ΕΡΤ.
«Αυτό που ακούτε είναι η φωνή των ελεύθερων εργαζόμενων της ΕΡΤ. Είμαστε στον αέρα μαζί σας. Η ΕΡΤ είναι ανοιχτή», ανέφερε ο εκφωνητής. Εξάλλου, ανακοίνωσε ότι αργότερα θα μεταδοθεί μέσω της ΕΤ3 και εικόνα από το χώρο του Πολυτεχνείου....

Όπως σημείωσε ο εκφωνητής, η εκπομπή του προγράμματος γίνεται με τη χρήση ιδίων μέσων, και ειδικότερα δύο απλούς υπολογιστές, καθώς και τη βοήθεια που πρόσφεραν στους εργαζόμενους της ΕΡΤ, οι 9 φοιτητικοί σύλλογοι και ο σύλλογος των διοικητικών υπαλλήλων του Πολυτεχνείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ