Η ΕΡΑ εκπέμπει (ξανά) από το Πολυτεχνείο
Δοκιμαστική εκπομπή ραδιοφωνικού προγράμματος από το χώρο του Πολυτεχνείου
πραγματοποίησαν απόψε εργαζόμενοι της πρώην ΕΡΤ.
«Αυτό που ακούτε είναι η φωνή των ελεύθερων εργαζόμενων της ΕΡΤ. Είμαστε
στον αέρα μαζί σας. Η ΕΡΤ είναι ανοιχτή», ανέφερε ο εκφωνητής. Εξάλλου,
ανακοίνωσε ότι αργότερα θα μεταδοθεί μέσω της ΕΤ3 και εικόνα από το χώρο του
Πολυτεχνείου....
Όπως σημείωσε ο εκφωνητής, η εκπομπή του προγράμματος γίνεται με τη χρήση
ιδίων μέσων, και ειδικότερα δύο απλούς υπολογιστές, καθώς και τη βοήθεια που
πρόσφεραν στους εργαζόμενους της ΕΡΤ, οι 9 φοιτητικοί σύλλογοι και ο σύλλογος
των διοικητικών υπαλλήλων του Πολυτεχνείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ