Τη σαφή και κατηγορηματική αντίθεσή του ως προς τα σενάρια και τους…
σεναριογράφους που προωθούν, πραξικοπηματικά, αλλαγή κυβέρνησης μέσα από την
ίδια Βουλή, εκφράζει ο κ. Κ. Καραμανλής. Παράλληλα με αυτόν τον τρόπο βάζει
τέλος στις βλέψεις της Ντόρας Μπακογιάννη που έμμεσα αλλά με σαφή τρόπο
προσπαθεί να προωθήσει τον εαυτό της, με τεχνάσματα τύπου διεύρυνσης της
κυβερνητικής πλειοψηφείας με την συμμετοχή εκ νέου της ΔΗΜ.ΑΡ....
Η πρόταση αυτή είναι προφανές πως έγινε με την πεποίθηση ότι για να
διευκολυνθεί κάτι τέτοιο η ΔΗΜΑΡ, θα έπρεπε να αποχωρήσει ο κ. Σαμαράς.
Όπως τονίζουν βουλευτές της ΝΔ που τον συνάντησαν πρόσφατα στο γραφείο του,
σταθερή του θέση είναι πως «μια επιχείρηση αλλαγής εκλεγμένου πρωθυπουργού
χωρίς να έχουν προηγηθεί εκλογές αποτελεί πολιτική ανωμαλία που παραπέμπει σε
άλλες εποχές».
Τέλος, υπενθύμιζαν τη φράση του σε μια συνεδρίαση της κεντρικής επιτροπής
της ΝΔ, λίγο πριν από την ανάδειξη νέου προέδρου της ΝΔ: «Τον νέο μας αρχηγό θα
τον στηρίξουμε όλοι και πρώτος εγώ. Όποιος δεν τον στηρίξει, θα έχει να κάνει
με μένα…», είχε πει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ