Δυο μικρά βίντεο για την σημερινή επέτειο της εξέγερσης των φοιτητών που
συμπαρέσυρε και τον Ελληνικό λαό. Ειδικά το δεύτερο με την συνέντευξη του οδηγού
του τανκ που εισέβαλε στο πολυτεχνείο, είναι συγκλονιστικό...
Αξίζει τον λίγο χρόνο που θα διαθέσετε για να το δείτε......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ