Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Μαρέβα Γκραμπόφσκι:Δεν έχω πάρει δουλειές από το Δημόσιο- Θέλουν να πλήξουν τον Κυριάκο


H σύζυγος του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη, Μαρέβα Γκραμπόφκι, απαντά σε δημοσιεύματα που την αφορούν και τα οποία αποτέλεσαν αφορμή για ανταλλαγή ανακοινώσεων ανάμεσα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ.
“Ουδέποτε έλαβε οποιαδήποτε δουλειά από το ελληνικό Δημόσιο”, τονίζει κατηγορηματικά και υπογραμμίζει πως «Η επιχειρηματική μου δραστηριότητα ήταν πάντα διαφανής».
Όπως σημειώνει η κ. Γκραμπόφκι, ο Σταύρος Παπασταύρου ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας που είχε ιδρύσει, χωρίς ωστόσο να είναι μέτοχος. Συμπληρώνει επίσης ότι «σε κάθε περίπτωση επιτέλεσε άψογα τα καθήκοντά του ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.»
«Όλα αυτά είναι γνωστά σε όσους σήμερα επιδιώκουν να με σπιλώσουν.
Τα χρόνια στα οποία αναφέρονται τα δημοσιεύματα ήμουν σε διάσταση με το σύζυγό μου», τονίζει και κάνει λόγο για εμπλοκή της σε μία επίθεση που, όπως αναφέρει, ως μοναδικό στόχο έχει να πλήξει πολιτικά τον σύζυγό της.

«Σε κάθε περίπτωση έχω επιφυλαχθεί να προσφύγω στη Δικαιοσύνη σε βάρος των λασπολόγων και των συκοφαντών μου», καταλήγει η κ. Γκραμπόφσκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ