Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Ενημέρωση από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αντωνίου για την φοίτηση των προσφυγόπουλων στα σχολεία της Αλεξάνδρεια





Στα πλαίσια της ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας μετά την αντίδραση των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ της Αλεξάνδρειας με τον βουλευτή του Χρ. Αντωνίου ενημέρωσε τα μέσα ενημέρωσης της περιοχής για την όλη κατάσταση.
Η τοποθέτηση του κ. Αντωνίου ήταν σαφής. Αιτία για όλη την κατάσταση και της αρνητικής τοποθέτησης των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων είναι η ελλιπής ενημέρωση και τίποτε άλλο. Ο κόσμος της Αλεξάνδρειας δεν αντέδρασε στην εγκατάσταση των προσφύγων στην πόλη, βοήθησε και συμπαραστάθηκε με πολλούς τρόπους και η αρνητική στάση του στο θέμα των σχολείων, δεν οφείλεται στον ρατσισμό, αλλά στην όχι σωστή ενημέρωση. Πιθανη συμμετοχή ακραίων στοιχείων δεν μπορεί να αμαυρώσει την στάση του κόσμου της περιοχής. Διατύπωσε με απόλυτο τρόπο την απόλυτη ασφάλεια των μαθητών που δεν κινδυνεύουν, όπως τόνισε, από μολυσματικές ασθένειες και έκανε ξεκάθαρό πως η φοίτηση των πρασφυγόπουλων στα σχολεία του δήμου θα γίνει και πως οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων δεν μπορουν, ούτε έχουν την αρμοδιότητα να την εμποδίσουν.
Όπως είπε τα περισσότερα παιδιά έχουν εμβολισθεί στις δομές που ήταν πριν έρθουν στην πόλη, ενώ τα υπόλοιπα θα εμβολιασθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όσον αφορά τα Ελληνόπουλα, δεν διατρέχουν κίνδυνο, αφου είναι ήδη εμβολιασμένα.
Σε ερωτηση αν ήρθε σε επαφή με τους συλλόγους των γονέων για να τους ενημερώσει απάντησε αρνητικά, αφού δεν τον κάλεσαν για ενημέρωση. Την περίπτωση φοίτησης των προσφύγων στο ΕΠΑΛ που είναι κλειστό, την απέκλεισε, αφού είναι αρκετά απόμερο και εξέφρασε την βεβαιότητα πως όλα θα πάμε καλά και πως οι κάτοικοι και οι γονείς των παιδιών θα δουν πως δεν συντρέχει κανένας κίνδυνος για τα παιδιά τους.
O κ. Π. Μπαμπέτας, πρώην εκπαιδευτικός και μέλος της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Αλεξάνδρειας που πήρε τον λόγο μετά μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι πρόσφυγες στην χώρα τους και ζήτησε από τους αντιδρόντες πιο ψύχραιμη σκέψη, κάτι που θα τους κάνει να αντιληφθούν το πόσο άδικη είναι η αντίδρασή τους
(Είχαμε όλη την τοποθέτηση του κ. Αντωνίου σε βίντεο, άλλα από λάθος διεγράφει από την μηχανή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ