Το κείμενο έχει δημοσιευθεί
και παλαιότερα, αλλά είναι πάντα επίκαιρο και λόγω των τελευταίων γεγονότων καθώς
και της θρησκευτικής αθλιότητας ανιστόρητου και πάντα παραποιούντα την πραγματικότητα
Ν. Φίλη* το αναδημοσιεύουμε καθώς είναι εξαιρετικά επίκαιρο.
Ο Αυστραλός πρωθυπουργός
Kevin Rudd** πρότεινε στους Μουσουλμάνους που θέλουν να ζουν κάτω από τον
Ισλαμικό νόμο της Σαρία, να φύγουν από τη χώρα.
Η κυβέρνηση της… Αυστραλίας
θέλει να αποτρέψει τυχόν τρομοκρατικές ενέργειες, βάζοντας στο στόχαστρο τους
φανατικούς. Ο Rudd εξαγρίωσε μερικούς Αυστραλούς Μουσουλμάνους, λέγοντας ότι
υποστηρίζει το να επιτηρούνται τα τζαμιά της χώρας από υπηρεσίες πληροφοριών.
Τα λόγια του ήταν:
«Οι μετανάστες, και όχι οι
Αυστραλοί, είναι αυτοί που πρέπει να προσαρμοστούν. Έτσι είναι, και άμα τους
αρέσει! Βαρέθηκα να ανησυχούμε σε αυτή τη χώρα μήπως προσβάλλουμε ένα άτομο ή
την κουλτούρα του. Από τότε που έγιναν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Bali, η
πλειοψηφία των Αυστραλών ένιωσε ένα κύμα πατριωτισμού. Η κουλτούρα μας
εξελίχθηκε σε δύο αιώνες γεμάτους αγώνες, προσπάθειες και νίκες από εκατομμύρια
άντρες και γυναίκες που επιζητούσαν την ελευθερία.
Η κύρια γλώσσα που μιλάμε
είναι τα Αγγλικά. Όχι τα Ισπανικά, τα Λιβανέζικα, τα Αραβικά, τα Κινέζικα, τα
Γιαπωνέζικα, τα Ρωσικά ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Οπότε, αν θέλετε να γίνετε
μέρος της κοινωνίας μας, μάθετε τη γλώσσα μας! Οι περισσότεροι Αυστραλοί
πιστεύουν στο Θεό. Αυτό δεν είναι κάποιο Χριστιανικό, ακροδεξιό, πολιτικό
κίνημα, αλλά γεγονός: Χριστιανοί, άντρες και γυναίκες, με Χριστιανικές αρχές,
ίδρυσαν αυτή τη χώρα, και αυτό είναι καθαρά καταγεγραμμένο. Αρμόζει, λοιπόν, να
το δείχνουμε πάνω στους τοίχους των σχολείων μας. Αν ο Θεός σας προσβάλλει, σας
προτείνω να βρείτε άλλο μέρος του κόσμου για να ζήσετε, διότι εμάς ο Θεός είναι
μέρος της κουλτούρας μας. Θα δεχτούμε αυτά που πιστεύετε, χωρίς ερωτήσεις.
Αυτό που ζητάμε είναι να
δεχτείτε κι εσείς αυτό που πιστεύουμε εμείς, και να ζήσετε μαζί μας με αρμονία,
χαρά και ειρήνη. Αυτή είναι η δική μας χώρα, η δική μας γη και ο δικός μας
τρόπος ζωής, και θα σας προσφέρουμε κάθε ευκαιρία να τα απολαύσετε κι εσείς.
Όμως, μόλις χορτάσετε να παραπονιέστε, να γκρινιάζετε και να μουρμουρίζετε για
τη σημαία μας, τον όρκο πίστης στη χώρα μας που δίνετε όταν παίρνετε την
υπηκοότητα, τα χριστιανικά μας πιστεύω, τον τρόπο ζωής μας, τότε σας ενθαρρύνω
να εκμεταλλευτείτε μία άλλη μεγάλη ελευθερία της Αυστραλίας: Το δικαίωμα να
φύγετε! Αν δεν είσαστε ευχαριστημένοι, τότε φύγετε! Δε σας φέραμε εδώ με το
ζόρι.
Εσείς διαλέξατε να έρθετε.
Οπότε, δεχτείτε τη χώρα που εσείς διαλέξατε!»
*Μιλάμε για τον γνωστό υπουργό που μας είπε πως το 23% των 7000 είναι 500 και όχι 1610 (τότε με ον ΦΠΑ στα ιδιωτικά σχολεία) που εξέφρασε επιστημονική άποψη για την ΓΕΝΝΟΚΤΟΝΙΑ των Ποντίων (ο παντελώς άσχετος με το θέμα), που μας είπε πως στην κατοχή και την χούντα η εκκλησία απουσίαζε (υπονοώντας και συνεργασία με τους κατακτητές και την χούντα). Αυτόν τον θλιβερό πολιτικάντη που πάντα λέει την αλήθεια όταν δεν μπορεί να την παραποιήσει...
** Ο Κέβιν Ραντ είναι ο ηγέτης
του Αυστραλιανού Εργατικού Κόμματος και διετέλεσε πρωθυπουργός της Αυστραλίας
από τις 27 Ιουνίου 2013 ως τις 18 Σεπτεμβρίου 2013.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ