Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


Ένας νταλικιέρης βλέπει κάθε βράδυ όνειρο ότι οδηγάει μία νταλίκα από Πάτρα στην Αλεξανδρούπολη και κάθε πρωί ξυπνάει ψόφιος στην κούραση. Πάει σε έναν ψυχίατρο που του λέει:
- Θα σε περιμένω στην Λάρισα και θα οδηγάω εγώ μέχρι την Αλεξανδρούπολη. Έτσι εσύ θα κοιμάσαι στην υπόλοιπη διαδρομή.
Πράγματι ο τύπος ξύπνησε ξεκούραστος...
την άλλη μέρα. Μετά από λίγο καιρό συναντάει ένα φίλο του κατάχλωμο. Και εκείνος του εξηγεί: 

- Άστα έχω μπλέξει άσκημα. Κάθε βράδυ όνειρο ότι έρχονται στο κρεβάτι μου 10 γυναίκες που μέχρι να τις ικανοποιήσω ξημερώνει και ξυπνάω πτώμα.
- Μην ανησυχείς, λέει ο άλλος. Πήγαινε στον τάδε ψυχίατρο που μου έλυσε ένα παρόμοιο πρόβλημα.
Μετά μερικές μέρες ξανασυναντιώνται. Ο δεύτερος ήταν σε κακό χάλι, χλωμός με μαύρους κύκλους στα μάτια.
- Πήγες στον ψυχίατρο που σου είπα; ρωτάει ο πρώτος.
- Πήγα, απαντάει εκείνος.
- Και δεν σου πήρε τουλάχιστον τις 5 γυναίκες;
- Τις πήρε, αλλά μου έδωσε όμως να οδηγάω μία νταλίκα Λάρισα Αλεξανδρούπολη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ