Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Υπογράφεται και το αποχετευτικό της Μελίκης

Μετά την αποχέτευση του Πλατέος που ξεκίνησε, υπογράφεται σήμερα το βράδυ στις 8.00 και η σύμβαση για την αποχέτευση της Μελίκης. Είναι αναμφίβολα ένα έργο πνοής και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής και σίγουρα πιστώνεται στις επιτυχίες του δημάρχου Φώτη Δημητριάδη.
Για τις ψιλοενστάσεις που έχουμε και που δεν αφορούν τα ίδια τα έργα αλλά τα τέλη σύνδεσης που κρίνονται υπερβολικά υψηλά, αν ισχύσουν αυτά που μαθεύτηκαν, αλλά και για τους τρόπους που μπορεί να μειωθούν θα τα πούμε αργότερα....

Η ανακοίνωση του δήμου έχει ως εξής:
Ο Δήμος Αλεξάνδρειας ανακοινώνει ότι σήμερα Παρασκευή, 16 Αυγούστου στις οκτώ το βράδυ, στο πρώην Δημαρχείο Μελίκης, θα γίνει υπογραφή της σύμβασης για την υλοποίηση του έργου "ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΜΕΛΙΚΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ" μεταξύ του Δήμου Αλεξάνδρειας και της ΑΒΡΑΝΑΣ Α.Τ.Ε.
Αναλυτικά, το αντικείμενο του έργου είναι ένα πλήρως λειτουργικό δίκτυο αποχέτευσης, το οποίο περιλαμβάνει:
α) Το εσωτερικό δίκτυο Μελίκης , το οποίο είναι βαρυτικό και αποτελείται από αγωγούς Φ200 έως Φ500, συνολικού μήκους 15,8 χλμ,
β) Τις ιδιωτικές συνδέσεις του κατοίκων του Δήμου, οι οποίες δεν περιλαμβάνονται στο φυσικό και οικονομικό αντικείμενο της παρούσας πρότασης και θα κατασκευαστούν με ίδιους πόρους του φορέα της πρότασης, παράλληλα με την κατασκευή του κυρίως έργου.
γ) Το αντλιοστάσιο κατάθλιψης των λυμάτων του οικισμού

δ) Τον καταθλιπτικό αγωγό από το αντλιοστάσιο έως την ΕΕΛ, διαμέτρου Φ355 και μήκους 6,3 χλμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ