Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Μια ομάδα που χρεοκόπησε δυο φορές θέλει γήπεδο!!!

Ποιος θα το πληρώσει άραγε;;;;
«Το μεγάλο μου όνειρο, όμως, παραμένει ένα και μόνο» εξομολογήθηκε για μία ακόμα φορά ο Δημήτρης Μελισσανίδης. «Να φτιάξουμε ένα γήπεδο που δεν θα έχει καμία σχέση με κανένα άλλο στον κόσμο. Και δεν μιλώ από πλευράς προδιαγραφών. Μιλάω για ένα γήπεδο με το δικό του στίγμα που όποιος το βλέπει από φωτογραφία ή από την τηλεόραση θα καταλαβαίνει αμέσως ότι αυτό είναι το γήπεδο της ΑΕΚ. Αυτό είναι το όνειρό μου» επανέλαβε ο διοικητικός ηγέτης της Ένωσης.
Δεν μας τα λέει καλά ο κύριος αυτός....

 Δυο φορές χρεοκόπησε η ΑΕΚ και έχει το θράσος να μιλάει για γήπεδο που δεν θα έχει καμία σχέση με κανένα άλλο στον κόσμο!
Αντί να το κλείσουν το μαγαζί, που με ξένα λεφτά έκανε πρωταθλητισμό και δυο φορές κρέμασε τα κλειδιά, θέλουν κι αυτοί δεν ξέρουν τι θέλουν.

Λίγη σοβαρότητα δεν θα έβλαπτε.
Αντί να λένε ευχαριστώ και να ζητήσουν εξυγίανση αλλά και ευθύνες από αυτούς που σπατάλησαν ξένο χρήμα, ζητούν να συνεχίσει αυτό το... θεάρεστο έργο. Βλέπετε, όποιοι έχουν κάποιο κόσμο πίσω τους αποθρασύνονται και χάνουν το μέτρο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ